شرکت کاغذ های حرارتی نگاره تولید کننده انواع کاغذ حرارتی

اهمیت شناخت تولید کننده رول حرارتی 

مصرف کننده رول حرارتی اهمیت یافتن یک تولید کننده وقعی رول حرارتی را می داند. ولی از میان انبوه تبلیغات و آگهی ها چطور می توان یه تولید کننده رول حرارتی واقعی را یافت. در این گفتار به این موضوع پاسخ می دهیم که شما مصرف کننده محترم از اطلاعات کافی برای شناخت یک تولید کننده رول برخوردار باشید.

اول تولید کننده اصلی کاغذ حرارتی رو پیدا کنید

تولید کننده اصلی رول حرارتی کسی است که یا کاغذ حرارتی را مستقیم از خارج وارد می کند و یا تولید کننده اصلی رول حرارتی و دارای کارخانه تولید کننده اصلی جانبو رول در ایران باشد. چنیم شرکتی دارای تکنولوژی کوتینک کاغذ با مواد ویژه کاغذ حرارتی است. چنین شرکتی محصول کاغذ حرارتی را شناسنامه و اصالت به شما تحویل می دهد. معمولا چنین شرکتی جنسی با کیفیت و ضمانت با رعایت محدویت ها تولید و به مشتری عرضه می کند. نکته بسیار قابل توجه ای که در این مورد وجود داره که اگر یک تولید کننده اصلی کاغذ حرارتی کار بی کیفیت تولید و عرضه کنه به هیچ عنوان قادر به ادامه حیات برای سالهای زیاد نیست. چرا که تولید کاغذ حرارتی یک صنعت های تک و با ظرافت بالاست و تولید کننده اصلی بی اصالت به زودی از دور خارج می شود.

سوابق شرکت را بررسی کنید

در عصر اطلاعات به راحتی می توان اطلاعات و سوابق یک شرکت را استخراج کرد و سوابق آنرا بررسی کرد و به اصالت و کیفیت تولیدات یک شرکت پی برد. برای مثال شما می توانید به راحتی در گوگل شرکت کاغذ حراتی نگاره پخش پاسارگاد را سرچ کنید و مشاهده بفرمایید که از تاسیس آن از سال 93 انجام شده و تا به حال به فعالیت در عالی ترین سطوح تولید و پخش کاغذ حرارتی ادامه داده است.

بررسی گرماژ رول حرارتی با کیفیت از تولید کننده باکیفیت

یک تولید کننده کاغذ حرارتی با کیفیت از کاغذ حرارتی با گرماژ مناسب در تولید محصول استفاده می کند.  گرماژ رول حرارتی به طور معمول می تواند از 46 گرم تا 55 گرم در متر مربع انتخاب شود. حال هرچه گرماژ کاغذ پایین تر قیمت کاغذ حرارتی پایین تر و ارزانتر برای تولید کننده در می آید. متاسفانه این مساله ای نیست که بتوان  با چشم تشخیص داد. البته افراد خبره به واسطه تجربه قادر به شناخت کاغذ گرماژ پایین هستند. ولی این کار از پس مصرف کنندگان معمولی به ندرت بر می آید. پس اگر شما رول فیش پرینتر 36 متری که به طور معمول خریداری می کنید با چند قیمت متفاوت مشاهده می کنید علتش این است.

متراژ درست و دقیق کاغذ حرارتی را از تولید کننده با اصالت و اصلی بخواهید

یک از عوامل تعیین کننده قیمت رول حرارتی متراژ آن است. تولید کنندگاه به اصطلاح فیک رول حرارتی متراژ های غیر واقعی برای محصول خودشون اعلام می کنند. به این معنا که رول حرارتی رو به مشتری 40 متری اعلام ولی درواقعیت متراژ  کمتری به مشتری تحویل  می گردد. و متاسفانه این مورد بسیار شایع است. یک تولید کننده با اصالت روا حرارتی هرگز چنین خطای غیر قابل بخششی را برای اینکه مثلا قیمت رول حرارتی ترازو را پایین بیاورد انجام نمی دهد. یا در موارد دیگری متراژ کاغذ حرارتی به یارد اعلام می شود. وچون بیننده آگهی معمولا متراژ را با متر در ذهن خود پردازش می کند در این آگهی فریب می خورد. 

استفاده از عناوین گول زننده مثل رول حرارتی هانسول 

از دیر باز کاغذ حرارتی هانسول تولید کشور کره جنوبی یکی از کاغذ های با کیفیت برای تولید رول حرارتی در ایران می باشد. البته دلیل اینکه می گویم می باشد. این هست که هنوز به شکل بسیار محدودی با تحمل مسایل بسیار مالی امکان تولید این کاغذ حرارتی با کیفیت هست. ولی کاملا بدون توجیه.

به دلیل تحریم ها امکان واردات این کاغذ حرارتی نه غیر ممکن ولی بسیار مشکل شده و بهای تمام شده تولیدات مثل رول رسید مشتری خود پردازها و یا انواع رولهای حرارتی دیگر با رول جامبوی حرارتی هانسول مقرون به صرفه نیست. در حال حاضر کاغذ حرارتی جیانگ تولید کشور چین هم بسیار با کیفیت و با اصالت هست که همان کیفیت و ویژگی های کاغذ حرارتی هانسول را در خود دارا می باشد. و بهای تمام شده انواع محصولات کاغذ حرارتی با رول جامبوی این کاغذ قابل قبول است. شرکت نگاره محصولات کاغذ حرارتی هانسول را تولید می کرد و در سبد محصولات وجود داشت. ولی در حال حاضر فقط به سفارش مشتری و اطلاع از قیمت تمام شده این کار امکان پذیر است.