شرکت کاغذ های حرارتی نگاره تولید کننده انواع کاغذ حرارتی

رول حرارتی هانسول با کیفیت از کجا بخریم؟

رول حرارتی هانسول، از کجا بخریم؟

رول‌های حرارتی هانسول، از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین کاغذهای حرارتی موجود در بازار ایران هست. که در انواع مختلف پرینترهای حرارتی مانند پرینترهای رسید، فیش پرینترها و دستگاه‌های کارتخوان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما با توجه به تحریم‌های آمریکا، واردات این محصول به ایران با چالش‌هایی روبرو شده است. به همین علت خیلی از تولید کنندگان رول حرارتی داخلی صرفا با پوشاندن رول حرارتی در لفاف با چاپ هانسول آنرا با تقلب و با قیمتهای غیر واقعی به مشتری عرضه می کنند.

 تهیه رول حرارتی فیش پرینتر 

فهرست مطالب

رول هانسول بسیار باکیفیت 8 سانت

رول حرارتی هانسول چیست و چه کاربردهایی دارد؟

این رول رول حرارتی  نوعی کاغذ است که با استفاده از گرما، تصاویر و نوشته‌ها را چاپ می‌کند. این نوع کاغذ در انواع مختلف پرینترهای حرارتی مانند پرینترهای رسید، فیش پرینترها و دستگاه‌های کارتخوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ حرارتی هانسول در گرماژ 55 گرم تهیه می شود و بعلت تراکم و بافت کاغذ در زمان برش توسط دستگاه فیش پرینتر ایجاد پرز نمی کند و همین موضوع باعث طولانی تر شدن عمر دستگاه شما می شود. 

رول حرارتی 8 سانتی هانسول و مصارف آن

درباره ی رول حرارتی 8 سانتی هانسول باید بدانید که این ابعاد برای فیش پرینتر به کار می رود. دستگاه چاپ فیش یا همان فیش پرینتر یک خروجی 8 سانتی دارد که بایدبرای آن از کاغذ حرارتی 8 سانی هانسول استفاده کنیم. البته این روزها به جای کاغذ رول حرارتی هانسول خالص از لفاف کاغذ هانسول استفاده می شود و این بخاطر تحریم این برند است. لفاف به معنای این است که یک لایه نازک از کاغذ هانسول را روی کاغذ اصلی می اندازند و آن را تولید می کنند. به هرحال رول حرارتی 8 سانتی هانسول برای چاپ فیش مصرف می شود. چاپ فیش در قایق رانی ها، رستوران ها، سینما و… از جمله کاربرد های رول حرارتی فیش پرینتر اند.

کاغذ حرارتی رول فیش پرینتر

کاربردهای رول حرارتی هانسول:

کلا رول حرارتی فیش پرینتر در خیلی از مکانهای تجاری و غیر تجاری ممکن است استفاده شود. برای نمونه اگر به یک پارکینگ هم مراجعه کنید به احتمال زیاد از رول حرارتی فیش پرینتر برای ثبت اتومبیل شما در پارکینگ استفاده می کند کاغذ حرارتی خیلی جاهای دیگر هم استفاده می شود.

  • چاپ رسید در فروشگاه‌ها و مراکز خرید
  • چاپ فیش در رستوران‌ها و فست فودها
  • چاپ بلیط در سینماها و مراکز تفریحی
  • چاپ کارتخوان در بانک‌ها و مراکز خدماتی
  • چاپ لیبل در انبارها و مراکز صنعتی

چرا رول حرارتی هانسول محبوب است؟

رول‌های هانسول به دلیل کیفیت بالا، ماندگاری طولانی و قیمت مناسب، محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. همانطور که در بالا اشاره شد کاغذ حرارتی هانسول بدلیل تراکم مناسب کوتینگ با کیفیت بالا کیفیت چاپ مشکی با وضوح بالا طرفداران زیادی پیدا کرد. ولی آیا شما در حال حاضر می توانید کاغذ فیش پرینتر هانسول 8 سانت بخرید.

کاغذ حرارتی هاسول نگاره

مزایای کاغذ حرارتی هانسول:

به طور خلاصه مزیتهای کاغذ حرارتی هانسول را برای شما نام می برم

  • کیفیت چاپ بالا
  • ماندگاری طولانی
  • قیمت مناسب
  • تنوع در ابعاد
  • سازگاری با انواع پرینترهای حرارتی

مشکلات تحریم‌های آمریکا برای واردات رول هانسول چیست؟

تحریم‌های  آمریکا، واردات رول حرارتی هانسول به ایران را با چالش‌هایی روبرو کرده است. این تحریم‌ها باعث شده است که قیمت این محصول افزایش یابد و پیدا کردن آن در بازار دشوارتر شود. اساسا مدت زیادی است که واردات جامبو رول هانسول صرفه اقتصادی ندارد. چرا که اگر خرید انجام شود باید با حضور واسطه ها انجام پذیرد که این به نوبه خود بسیار بر روی قیمت تمام شده جامبو رول هانسول تاثیر می گذارد. و باعث می شود قیمت افزایش چشم گیری پیدا کند. شرکت رولهای حرارتی نگاره که خود از منابع اصلی واردات کاغذ هانسول در ایران بوده صرفا برای بانکها و ماکز مالی که اسرار به استفاده از رول حرارتی هانسول در تهیه کاغذ حرارتی خودپرداز یا ATM خود دارند. جواب مثبت برای واردات می دهد. چرا که این اختلاف قیمت اید پذیرفته شود. 

از کجا می‌توان رول حرارتی هانسول اصل را تهیه کرد؟

با وجود تحریم‌ها، هنوز هم شرکت‌ نگاره به طور غیرمستقیم رول هانسول را وارد می‌کند. الته به با شرط و شروط خاص شما می‌توانید این محصول را به صورت عمده و با قرارداد مکتوب از شرکت نگاه بخواهید. ولی یک توصیه دوستانه از کسی که 23 سال در این بازار حضور دارد. شما میتوانید رول با کیفیت در حد هانسول وحتی بالاتر از آن از طریق  شرکت با اصالت و پاسخگو به محصولات خود رو تهیه کنید. وقتی یک شرکت معتبر و با اصالت برای تولید رول حرارتی از کاغذ با گرماژ مناسب استفاده می کند (55گرم) و کاغذ  از کوتینگ با کیفیتی بهره می برد خیلی دنبال اسم برند خاص نباشید. اطمینان کنید و خرید کنید. با یک بار خرید مه چیز برای شما مشخص می شود. کاغذ با کیفیت حرارتی از فروشگاه‌های معتبر لوازم جانبی کامپیوتر و یا به صورت آنلاین از وب سایت‌های معتبر مانند سایت نگاره کام قابل تهیه هستند

سایت نگاره کام با سابقه در زمینه فروش انواع کاغذ حرارتی و کاغذ کامپیوتر، یکی از معتبرترین مراجع برای تهیه رول حرارتی هانسول اصل است. این سایت با ارائه ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب، بهترین گزینه برای خرید رول حرارتی  است.

مقایسه رول حرارتی هانسول با دیگر برندها:

کاغذ حرارتی هانسول در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار، از کیفیت چاپ و ماندگاری بالایی برخوردار است. ولی این همه ماجرا نیست. در حال حاضر رولهای حرارتی چینی مانند جیانگ کیفیت بسیار عالی همتراز رول هانسول ارائه می دهند. ماندگاری و کیفیت چاپ این رول حرارتی نیز بی نظیر است . ولی نکته ای که وجود دارد ذهنیت مصرف کنندگان از گذشته و اسرار بی دلیل به خرید هانسول است که بعضی تولید کنندگان رو به تقلب وا می دارد. صادقانه بگویم به عنوان کسی که سالها در این بازار فعال بودم از اسرار بی دلیل بعضی مصرف کنندگان در زمان های بهت زده می شوم. همچنین قیمت این محصول با توجه به معروفیت تحریم ها و مسائل دیگری که قبلا اشاره شد.، در حال حاضر بسیار بالاتر است. برای همین خاطر رولهای بسیار باکیفیت دیگر که ضمانت کیفیت دارند به شما برای استفاده روز مره پیشنهاد می شوند که قیمت بسیار مناسب تری دارند.

برخی از برندهای معروف رول حرارتی:

  • هانسول
  • جیانگ 
  • دلتا
  • جینگو
  • پاپیر
  • پارس

در هنگام خرید رول حرارتی به نکات زیر توجه کنید:

  • کیفیت چاپ
  • ماندگاری
  • قیمت
  • ابعاد
  • سازگاری با پرینتر

قیمت رول حرارتی هانسول

که در صورت خریداری از شرکت نگاره کاغذ حرارتی با کیفیت برای مصارف خود تهیه می کنید. متاسفانه بسیار شایع شده که کاغذهای حرارتی بسیار بی کیفیت با گرماژ بسیار پایین مثل 46  یا 48 گرم برای تهیه رول حرارتی استفاده میشود و در پلت فرمهای مانند دیوار به اسم رول حرارتی هانسول با قیمت پایین و غیر متعارف و البته با لفاف هانسول فروخته می شود. این رولها بی کفیت و باعث کاهش عمر دستگاه پرینتر شما می شوند. قیمت رول حرارتی هانسول در صورت وجود می تواند تا 50 درصد بالاتر از قیمت های موجود باشد آنهم نه به دلیل کیفیت بسیار بالاتر بلکه به دلیل هزینه های غیر معمول و اضافه ای که در واردات این کالا می تواند وجود داشه باشد. پس بی تعارف برای خرید کاغذ حرارتی باکیفیت با ما تماس بگیرید.

برای خرید عمده رول حرارتی به ما مراجعه کنید.

رول حرارتی 8 سانتی هانسول یا رول مینی پرینتر حرارتی ؟

رول مینی پرینتر حرارتی در ابعاد کوچکی تولید می شود و نسبت به رول حرارتی بزرگ تر، متفاوت است. مینی پرینتر های کوچک که حالت جیبی یا مسافرتی دارند، از این کاغذ حرارتی های مینی مصرف می کنند. ابعاد هر یک از این رول ها در سایت نگاره کام موجود است و می توانید مقایسه کنید. رول حرارتی 8 سانتی هانسول برای پرینتر های معمولی هم به کار می رود و با گرماژ استاندارد تولید می شود. البته قیمت رول حرارتی 8 سانتی هانسول کمی متنوع است و برخی از تولیدکنندگان از گرم و متراژ کاغذ کم می گذارند. باید در خرید رول حرارتی بررسی های ویژه را اعمال کرد تا کاغذ رول حرارتی بی کیفیت خریداری نکنید.