شرکت کاغذ های حرارتی نگاره تولید کننده انواع کاغذ حرارتی

رول فیش پرینتر یا رول حرارتی چیست؟

رول فیش پرینتر؟ شاید حالا که ازپرینتر های حرارتی معروف به فیش پرینتر استفاده می کنید. علاقه مند باشید در مورد رول  فیش پرینتر مورد استفاده در دستگاه فیش پرینتر بیشتر بدانید. واین سوال برای شما پیش آمده باشد که رول حرارتی یا رول فیش پزینتر چیست؟ 

خوب برای همین یک مقاله عالی براتون تهیه کردم که از زیر و بم انواع موجود رولهای حرارتی فیش پرینتر آگاه می شوید و در انتخاب رول حرارتی برای دستگاه فیش پرینتر خودتون با اطلاعات کامل اقدامی فرمایید.

مطالعه مقاله باعث میشه ار خیلی از دردسر های که بعدا میتونه براتون اتفاق بیفته جلوگیری بشه و شما رو کلی در صرفه جوئی در وقت و زمان کمک کند.

کاغذ فیش پرینتر از چه مواد و اجزایی تشکیل شده ؟

 کاغذی که در تولید رول فیش پرینتر مورد استفاده قرار می گیرید با کاغذهای معمولی تفاوت دارد. این نوع کاغذها از بافت ،وزن و پوشش ویژه ای ساخته شده اند و معمولا از مرغوب ترین کاغذها در تولید فیش پرینتر استفاده می شود و کاغذی که توسط تولید کننده های داخلی برای تولید این محصول استفاده می شود در کیفیت نهائی این محصول اثر بسیار زیادی دارد.
تهیه رول فیش پرینتر از بهترین مواد اولیه تخصص ماست یک بار امتحان کنید و تا همیشه یا ما بمانید. 

مشخصات کاغذ حرارتی 

کاغذ حرارتی فیش پرینتر توسط یک لایه شیمیایی ویژه پوشیده شده که در درجه حرارت و شرایط خاص تغییر وضعیت میدهد. حروف روی کاغذ قابل نمایش می شوند. بعد از آن شما می توانید محتویات چاپ شده روی آن را ببینید. در واقع این شرایط خاص به همراه حرارت مورد نیاز توسط دستگاه فیش پرینتر ایجاد می شود.
 

رول حرارتی هانسول بخریم؟ 

 

البته شما اگر مدت ها است که از دستگاه فیش پرینتر استفاده می کنید حتمن اسم شرکت معروف هانسول کره به گوش شما خورده است.  بسته های با همین نام در بازار نیز توسط شرکتهای مختلف عرضه میشود که البته کاغذ حرارتی بسیار باکیفیتی است.  ولی داستان از این قرار است که به دلیل گران شدن ارز و محصولات وارداتی قالب کاغذ های موجود در بازار محصول کشور چین هستند که بعضا کیفیتی قابل قبول هم دارند. ولی این که اعلام می شود کاغذ حرارتی ژاپنی یا کره ای  و … بعد قیمت فلان مسلما صداقت در گفتار فروشنده و یا شرکت ارائه کننده وجود ندارد . 

چرا که اساسا کاغذ هانسول سالهاست که به ایران توسط هیچ شرکت وارد نمی شود.

انواع فیش پرینت 1رول حرارتی
فیش پرینتر 50 متری

انواع کاغذ حرارتی را بشناسید 

رول حرارتی یا فیش پرینتر انواعی دارد.  رول حرارتی 8 سانتی معروف ترین رول حرارتی است که بسیار پرمصرف است.  و یا رول 57میلیمتری دستگاههای کارت خوان مورد مصرف بسیار دارد.

اغلب دستگاههای ای تی ام (ATM)دستگاههای چاپ فروشگاهی ، بسته به نوع مواد شیمیایی مورد استفاده در آن به رنگ آبی یا مشکی در متراژ استاندارد 40 متری عرضه می گردند.  ولی متاسفانه هستند تولید کنندگانی که از متراژ کاغذ می کاهند و چند متر کمتر آنرا بسته بندی می کنند. این کالا با بی صداقتی کامل به مشتری تحویل می شود.

رول حرارتی رنگی 

کاغذ حرارتی رنگی همان رول حرارتی است که با 7 رنگ مختلف از یکدیگر متمایز می شود. رول های رنگی کاربردهای بسیار مفیدی دارند از جمله تفکیک وظایف و کارها شناسایی اقلام و روز های فروش و… این رولهای رنگی نسبت به دیگر رولهای حرارتی جوان تر هستند. و اخیرا خیلی از کسب و کار ها به فکر استفاده از آن افتاده اند. شرکت رولهای حرارتی نگاره به عنوان بزرگترین وارد کننده و تولید کننده کاغذهای حرارتی رنگی بهترین رولها را در اختیار شما قرار می دهد.

انواع رول حرارتی رنگی
انواع رول حرارتی رنگی عمده

در یک نگاه کلی انواع رولهای فیش پرینتر ، رولهای پوز فروشگاهی ،رولهای حرارتی دستگاههای ای تی ام ، انواع کاغذهای پزشکی ، رولهای حرارتی رنگی در دسته بندی های مختلف این محصول قرار می گیرند.  می توانیم آنها را در بسته بندی های مختلف تهیه کنیم.

البته توجه کنید همانطور که گفته شد متراژ استناندارد برای دستگاه فیش پرینتر 40 متر می یاشد.  و متراژ های بالاتری نیز در بازار عرضه می شود که استاندارد نیستند و ممکن است به دستگاه شما در دراز مدت آسیب وارد کنند.

شرایط نگهداری کاغذ حرارتی چگونه باید باشد ؟

آیا میتوان کاغذ حرارتی در هر مکان و محلی نگهداری کرد یا شرایط خاصی بر آن وجود دارد؟ خوب البته که دارد. باید توجه کنید همانطور که همیشه گفته می شود این کاغذها از مواد شیمیایی حساس به حرارت ساخته می شوند. اگر در دمای بالا و یا در معرض نور قرار بگیرند. امکان فاسد شدن در آنها وجود دارد.  پس در در جه اول سعی کنید مکان نگهداری کاغذ حرارتی در جای خنک باشه و در داخل کارتن نگهداری بشود.  تنها رولی که در داخل دستگاه قرار می گیره بیرون از کارتن باشه و بقیه می بایست در مکانی خنک و دور از نور و گرما ودر داخل کارتن نگهداری شوند .

در کل دقت کنید که رول حرارتی در این مکانها نگهداری نشود :

1-در مجاورت مایعات و روغنها. 

2- در مکانهای که رطوبت بالا دارد.

3- در مجاورت نور زیاد مانند پنجره و نور خورشید. 

4-در مجاورت انواع کولرها که تعادال رطوبت محیطی را بهم میزند .

5- نگهداری کاغذ حرارتی در مطبخ و یا آشپزخانه کاری اشتباهی است .

6- هر گونه مواد عالی متصاعد شونده که امکان ترکیب مواد شیمیایی را ایجاد می کند .

7-گردو خاک از جمله عواملی است که به رولهای شما و دستگاه شما آسیب میزند .

چه رول حرارتی برای دستگاه خودمون انتخاب کنیم؟

در وحله اول زمان خرید دستگاه اطلاعات مربوط به رول مصرفی در بروشور وجوددارد. و توسط فروشنده ای که دستگاه فیش پرینتر رو از اونجا تهیه کرده اید قابل استعلام است. ویا اینکه  دستگاه خودتون رو در اینترنت جستجو کنید.  به راحتی مشخصات رول حرارتی مصرفی برای شما مشخص می شود. و نهایتا با تماس با کارشناسان نگاره و معرفی دستگاه بهترین رول حرارتی استاندارد و مناسب دستگاه فیش پرینتر شما به شما تقدیم و با بهترین قیمت ممکن تقدیم شما عزیزان می گردد .
برای خرید انواع رول حرارتی ATM کلیک کنید .
انواع دستگاه پوز بانکی

تشخیص رول حرارتی چگونه انجام میشود ؟

در نگاه اول شاید فرقی بین رول حرارتی و کاغذ معمولی دیده نشود. ولی همانطور که در بالا اشاره شد. کاغذ خرارتی یا فیش پریتنر که نوعی از کاغذ حرارتی است از مواد حساس به گرما تشکیل شده است. و شما اگر با جسم سخت مثلا ناخن وری آن یکشید روی آن سیاه می شود. و یا اینکه اگر سعی کنید با خود کار روی آن چیزی بنویسید کار ی بسیار مشکل خواهد بود.  ضمنا در مقایسه با کاغذ معمولی که سطحی نسبتا متخلخل و قابل لمس است.  در مقابل نرمی بسیاری که در کاغذهای حرارتی وجود دارد قابل احساس توسط انگشتان دست می باشد.

چه مقدار رول حرارتی برای خودمون تهیه و نگهداری کنیم؟

خوب به چند عامل بستگی دارد. که شما چند کارتن رول حرارتی بگیرید و برای مصرف خود نگهدا ری کنید.  طی سال گذشته و نوسانات ارز و بالارفتن مرتب نرخ ارز ، و با توجه با اینکه کاغذ رول حرارتی 100 درصد وارداتی است. مصرف کنندگان کاغذ فیش پرینتر برای رفع نگرانی خود از افزایش قیمت مقدار زیادی رول حرارتی تهیه و آنها را در انبار های خود ذخیره می کردند.  بعضا به دلیل شرایط نامساعد نگهداری کالا که در همین مقاله مفصل به آن پرداخته شده است.  باعث خرابی و افساد کالا شد. ابن موضوع با عث متضرر شدن مصرف کنندگان این کالا شد. بنابراین به مصرف کنندگان گرامی توصیه مکنیم که در بهترین حالت برای مصرف یک ماهه خوتان رول حرارتی تهیه و نگهداری کنید. و خیلی نگران افزایش و نوسان قیمت نباشید. چراکه همانطور که عرض شد شرایط نگهداری این کالا باید با رعایت نکات  نگهداری همراه باشد.  در غیر اینصورت است شما متضرر می شوید. 

ما در شرکت کاغذ های حرارتی نگاره همواره بهترین رولهای حراتی از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه و در اختبار شما عزیزان قرار میدهیم .

انواع رول حرارتی پوز فروشگاهی

سایت نگاره کام  نماینده انحصاری تولید کاغذحرارتی نگاره است .این شرکت با متنوع ترین خطوط تولید کاغذ حرارتی و تضمین کیفیت و قیمت بهترین را برای شما فراهم می آورد .

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    مدتی پیش چند کار تن رول فیش پرینتر خریدم ولی بعد از مدتی که خواستن رول رو داخل دستگاه بندازم کاغذ هاش به هم چسبیده بود یعنی عملا همه رو ریختم دور رول فیش پرینتر شما هم همینطوریه؟

    1. سلام جناب علیرضا
      یکی از موارد مهم نگهداری رول حرارتی این هست که تا آنجا که امکان داره در محیط خشک و خنک نگهداری بشه که بسیار مهمه ولی اگر رول حرارتی در محیطی مرطوب نگهداری بشه خصوصا اگر در کارتن رو هم باز بگذارید و یا لفاف دور کاغذ حرارتی باز باشه و در معرض هوا باشه این امان هست که به رول حرارتی آسیب ببینه . البته این در مورد رولهای حرارتی که از کیفیت پایین و جنس کاغذ نا مرغوب ممنکه صدق بکنه و به تخریب رول حرارتی و مشکلاتی مانند چسبیدن کاغذ رول مواجه بشید ، در هر صورت خرید کاغذ حرارتی از نماینده معتبر و یا از مرکز پخش عمده رول حرارتی با عث میشه که در صورت رعایت نکات استاندارد در نگهداری رول حرارتی شرکت پخش عمده رول حرارتی پاسخ گوی شما باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *